Color Designe från Lancome

2012-02-03 - 22:58:25



COLOR DESIGN NR:604 - NIGHT STRASS



Rött hår eller bruna ögon, och blått är rätt för dig. Hur snygg är inte denna strass skugga, från Lancome??
Jag är såld! Två nya favorit skuggor har jag hittat i Lancomes sortiment. En Mörk/marin-blå, med strass.
Och en svart.
Dessa är helt fantastiska om man vill greja med en sotad LOOK, inför en party helg.
Hållbarheten med en primer under är liksom: Hallå tjejem, har du en makeup som håller.. för festen slutar inte förens 06:00!! Kanon skuggor och dom kostar under 200kr /st.
Idag testade jag min blåa färg på ögonen, och som ni ser vart det gaska snyggt!
Fast jag har valt att blanda in lite ljusare färger, för att tona ner det ”mörka” i skuggan.
Och självklart har jag min ROYAL BLUE maskara på detta.
Men nu vill jag sova, har en lång dag framför mig imorgon.
Lämnar er med lite info om dagens makeup!
Och självklart lämnar jag er MED KÄRLEK!!

Dagens Makeup:
Ögon Primer:
mary kay
Ögonskuggor: night strass nr.604 (lancome). amizing grey nr.72 & 
smoky ember nr.07 (estee lauder).
Maskara: royal blue nr.05 (isadora)
Läppar: läppenna, intense pink nr.140 (maybelline). läppglans, fab (make up store).
Naglar: angora cardi (essie).


Kommentarer
Postat av: Sara

Najs färg!

2012-02-04 @ 08:00:19
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]