Två nyheter på Kicks. (engångsmasker)

2012-02-23 - 01:51:11

Nu har familjen ”engångsmasker” förökat sig, på kicks. För dig som älskar sin hud, och gärna vill skämma bort den med jämna mellan rum. Är engångsmasker ett grymt alternativ. Och nu har det kommit två nya fantastiska ansiktsmasker. En som heter FUDGE WARM MASK” det är en djuprengörande & återfuktande mask, som innehåller vaniljextrakter & medelhavslera.
Denna ansiktsmask (den gula) doftar precis som man har tänkt sig, när man ser förpackningen.
Helt fantastisk!!
Den andra ansiktsmasken heter ”GENTLE SCRUB MASK” och är exfolierande & återfuktande. Denna maska innehåller honung, sockerrörskristaller, passionblomma och arganolja. Och eftersom att detta är en exfolierande ansiktsmask, är det väldigt noga med att följa instruktionerna. Man ska låta denna förpackning ligga i varmt vatten, innan man lägger den på huden. Sedan ska den verka i 10min innan den sköljs av med vatten. Ni kommer förutom att känna dom fantastiska sockerrörskristallerna, även känna den fina doften. Doften får en att vilja dra tungan runt läpparna. Det är liksom en ätbar doft, så jag klandrar er inte.. om ni smakar på masken! Dock rekommenderar jag det inte!!! Hahahahah..

Jag lämnar er nu med ett GODNATT och pris information.
(just nu är det en pågående kampanj på kicks, ta tre betala för två. Detta gäller engångsmasker!
Pris: 20kr/st.




Kommentarer
Postat av: Hannah och Bella

Görs idag?:)

2012-02-23 @ 09:23:25
URL: http://zolo.blogg.se/
Postat av: MADDISENJ

Bra tips, kanske man ska köpa!

2012-02-23 @ 17:45:33
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]