Välj, min favorit skugga!

2012-02-23 - 19:32:06

Mina kära läsare, hur ska jag förklara för er att denna skugga övervinner dom alla.
Gillar ni lila? Jaa, men det är en självklar het att ni gör!
Själv älskar jag lila, det är nog min favorit färg.
Har kommit på det, nu under dom senaste åren.
Jag kan bära lila färger som skugga, maskara, läppglans och rouge.No Big Deal!
Men Jag har min favorit skugga. Och då menar jag favorit i alla märken och färger. Den är brutal.
Vibrant violet från Clarins. Pigmenten är gudomlig och nyansen från en annan planet. Jag skojar inte.
Den är torr, men samtidigt väldigt mjuk och fin. Färgen är lila, fast ingen vanlig lila. Den ger en grym lyster, och känns nästan lite metallic. Jag rekommenderar verkligen JUST DENNA färg och skugga.
Lämnar er nu, med två inspirations bilder. Makeuper som jag gjort med bland annat denna skugga.
Önskar er en grym kväll, och jag är tillbax imorgon!









Kommentarer
Postat av: Cassandra

Ge mej dina ögonbryn :D

2012-02-23 @ 21:06:19
URL: http://canicos.blogg.se/
Postat av: Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

Super härliga sminkningar ^^,

2012-02-26 @ 21:32:30
URL: http://tezzilicious.blogg.se/
Postat av: Anastasia Beckman

Älskar den första looken!

2012-02-28 @ 13:25:46
URL: http://anastasiabeckman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]