Tony & Guy, på Sheraton Hotel.

2012-02-08 - 22:56:21

Nu är jag äntligen hemma, och jag känner mig helt slut. Måste verkligen ladda batterierna.
Fast det var värt att åka på denna nyhetskväll. Jag är ju en Tony & Guy -tjej, älskar deras gamla produkter.
Och som vi vet, va dom bland dom första med torrshampo. Idag finns det ju massor.
Fast dom är ett steg före, så deras är nu en förbättrad produkt. Jag har fått lite smått och gott med mig hem.
Så jag sätter genast igång, ska duscha och passa på att pröva deras nya shampo och balsam (för torrt hår). Sedan ska jag kamma i lite utav det nya volym mousse. Har ju mitt favorit, så vi får se om detta lyckas slå det! Jag vill ha en massa volym och en stadga i håret. Saltvatten spray är alltid bra o ha. Speciellt för det fina och tunna håret.
Men jag återkommer med betyg, nu måste jag hoppa i duschen. Pöss på er!!




 



Kommentarer
Postat av: Melissa Lavali - Vikt & Fotografi

Kikar in och önskar dig en god natts sömn :)

Och en lika god morgon förstås om du redan sover :)

2012-02-09 @ 01:45:53
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]