Tack DAISY beauty!!

2012-02-26 - 23:52:31

Hallå mina kära vänner, ni anar inte vilken fantastisk dag jag har haft. Jag började min dag här i Örnsberg. Jag tog min hund och traskade ner till vinterviken. Men som sagt, när solen tittar fram gör även hela Sveriges befolkning det.
Det var proppat med människor och hundar längst hela vägen. Jag sprang in för att hämta min sojalatte, men ehheee.. Kön va för lång! Jag traskade vidare upp i skogen, släppte Tinez och satte mig på en sten, med ansiktet mot solen. Yess, jag njöt av solen. Sedan var det ju dags att åka ut till Arlanda.
Skulle hämta upp min syster, som har varit i Chile under 5ve. Har saknat henne sjukt mycket.
Fast ni vet hur det är med flyg. Dom är aldrig i tid.
Så jag, mamma och Gasho gick in för att köpa en kaffe, på pressbyrån.
Och det fanns så mycket tidningar. Så jag tog tag i Daisy beuty och bläddrade igenom den.
Och jag hittade en bild på mig själv. Det var en makeup bild som jag var me och tävlade med.
Och som ni ser, har jag tagit hem det! Jag är så himla glad, tog tidningen och gick fram till min mamma och kille när dom stod i kön. Jag visade den lilla bilden, och frågade mamma: Vem är det??
Och hon tar en titt på bilden, och svarar: Jag vet inte.
Sen slår hon mig lite lätt på armen och skrattar.
Vad är det för tidning?!? Det är väl ingen naken tidning????
AAA, ni förstår.. min fantastiska mamma<3
Jag vill Tacka DAISY beauty för detta. Men framför allt för att dom också tipsar om min blogg.
Jag rekommenderar denna tidning, till alla trendiga skönhets intresserade tjejer.
Ni hittar den ute i butik (pressbyrån), senast Tisdag den 28/2.
Love U BIGGG!




Kommentarer
Postat av: Harry

:D

2012-02-27 @ 20:02:03
URL: http://pottergeek.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

kul!!! grattis :)

2012-02-28 @ 18:06:42
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]