Saint Tropez BY Mischa Barton!!

2012-02-11 - 02:18:35

Oki mina vänner, hur snygg väska har inte jag fått idag!! Jag har fått en jätte fin present utav min kille.
En väska som är fullt gjord i min smak. Ni känner nog alla till det Danska märket Saint Tropez. Man kan ju, verkligen hitta sjukt snygga grejer hos dom. Och jag hade lagt ögonen på en väska som är designad av Mischa Barton. Ni vet, den söta tjejen från OC...?? aa hur som helst, det magiska med denna väska är att den är två sidig. Väldigt användbar! Ena sidan är hel färgad, o andra sidan har den i detalj likt leopard mönster. Och jag älskar kombinationen utav en elegant skolväska i kombination med en kaxig attityd. Nitarna och leopard mönstret gör den väldigt kaxig. Jag vet oxo att den inte är så dyr, går på ca: tusen lappen.
Och mest av allt, vill jag markera i  det hela att väskan är i syntet. Leopard detaljen är inte äkta ”päls”.
Jag använder inte äkta päls. Never ever!!!
Så helt fantastiskt, att denna sjukt snygga väska är i så grymt gjord, i syntetiskt material.
För jag kan lova att den ser J.....T äkta ut!!
Men nu mina kära behöver jag sova. Så jag lämnar er för idag, och är tillbax imorn..Sov gott!!

OBS!!! 
HÄR kan ni kika lite på väskor, som hon har designat. Och ganska mycket billigare än i butik.


 





Kommentarer
Postat av: Sonia

2012-02-11 @ 10:43:02
URL: http://mypinkfriday.bloggplatsen.se
Postat av: Sonia

Hej! Väskan är verkligen snygg :)

2012-02-11 @ 10:44:09
URL: http://mypinkfriday.bloggplatsen.se
Postat av: Nelson

Hello! My first visit, will visit you again. Seriously, I thoroughly enjoyed your posts. Congrats for your work. If you wish to follow back that would be great I'm at http://nelsonsouzza.blogspot.com

Thanks for sharing!



2012-02-12 @ 12:54:58
URL: http://nelsonsouzza.blogspot.com
Postat av: Sabina

Hej!



Men den väskan du fick kan man inte köpa på den sidan/länken du har skrivit. Var köptes din väska ifrån??

2012-02-12 @ 22:07:07
Postat av: Nataly

Hej Sabina, nee jag såg det. Min köpte jag i Solna Centrum. Där har dom en butik.

2012-02-12 @ 23:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]