På mina naglar!

2012-02-18 - 00:13:52

Nu är det slut på min härliga fredag. Jobbade några timmar på Drottninggatan idag, då kollegorna hade brist på personal. Jag, Elin och Lisa satte oss ganska direkt efter jobbet, på en restaurang och snacka massa skit. Riktigt mysigt! Men det har man väll alltid i trevligt sällskap. Eller är det inte så??
Vi satt där ett par timmar, men eftersom både jag och Elin har en varsin öppning. Drog vi hem ganska tidigt. Fast nu när jag sitter hemma och skriver, ser jag att det inte vart så tidigt ändå.
Så, jag ska ta och sluta nu, och kanske komma till saken..!
Jooo, jag vill verkligen tipsa er om Isadoras nya lack ”marzipan 729”. Det är en galen pastell färg, som passar ALLA tjejer. Jag har haft den på naglarna max, 4dagar. Och med handen på hjärtat, har jag aldrig fått så många förfrågningar angående ett lack. Både i butik och på Tbanan.. Jaa det har hänt ett antal gånger på få dagar.
 Så jag vill dela med mig, kolla in Isadoras vårLOOK!!!
D va D mina vänner, Ha en trevlig helg!!!! <3


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

supersnyggt

2012-02-18 @ 15:20:15
URL: http://maddisenj.se
Postat av: amela

Va fiint !

2012-02-18 @ 20:45:58
URL: http://www.ameelaaa.blogspot.com
Postat av: Anastasia Beckman

Hej! Var med i Veckans Inspiration hos mig! Bara att kommentera det inlägget så är du med! Lycka till :)

2012-02-19 @ 12:32:39
URL: http://anastasiabeckman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]