I Bruna Toner!

2012-02-13 - 23:34:34

Hallå alla nattugglor, idag har jag inte varit den bästa på att blogga. Men jag har inte varit hemma.. på typ hela dagen. Och nu när jag äntligen är hemma måste jag hinna ta en dusch. Ganska sent, jag vet. Men måste man, så måste man. Och jag MÅSTE!!
Jaa, som ni vet har jag varit på en förhandsvisning. Nobel testamente hette den, det är en deckare av Liza Marklund. Jag gillar ju hennes böcker, fast hade inga förväntningar av filmen. Men den va bra.
Sen har jag fått med mig en goodiebag med produkter från Estelle & Thild. Känner ni till dom? Det är ett ekologiskt hudvårds märke. Jag älskar deras ögonkräm och shampoo. Ögonkrämen kanske är den bästa jag någonsin testat.
Neee, nu hoppar jag i duschen och lämnar er med mina två bilder!
GodNatt!!



HALSBAND FRÅN GLITTER!


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Snyggt halsband

2012-02-14 @ 19:44:19
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Maria

funderat på att gå och se den filmen. lite kluven.

kanske något jag ser en bakis söndag..?

2012-02-14 @ 20:44:58
URL: http://inthearena.blogg.se/
Postat av: william

coolt halsband:D



2012-02-15 @ 13:24:09
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]