Ett bad, tack!

2012-02-02 - 19:52:20

Ja, idag var det en sådan dag som jag skulle kall: "det kunde vart bättre- dag". Men så kan det ju vara.
Jag känner nämligen att en förkylning e på G. Inte konstigt, det är så kallt att inte ens min hund ville vara ute. Och då är det kallt!!
Men som ni ser tänker jag mot alla odds ta ett varmt bad. Sen springa direkt till sängen, med en kopp te och somna till en film. Men ett bad.. Det är d bästa för att rensa tankarna.
Så det blir ingen makeup idag, men imorgon blir det av. Må bäst mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad jag blev sugen på att bada nu! Dock så har jag ingen plats för ett badkar i min lilla studentlägenhet..

2012-02-03 @ 10:34:53
URL: http://studentlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]