En Onsdags Makeup!

2012-02-08 - 12:38:29

Hallå, hur är det med er idag?!
Hos mig är det toppen. Som ni ser har jag hunnit med en makeup idag, vad tycker ni?Ni förstår, jag planerar verkligen min dag. För att det ska funka så bra som möjligt med min hund.
Jag går aldrig hemifrån om hon inte fått sin promenad på 1tim. Det är ett måste!
Men sen runt fyra kommer killen hem. Så hon är aldrig ensam hemma i längre tid.
Men jag kommer inte komma hem förens sent. Ska direkt efter jobbet till Sheraton Hotel, för en nyhets kväll. Tony & Guy gott folk, dom har ju förnyats sitt sortiment. Och som ni vet har jag ju hunnit pröva deras torrshampo. Och den fick toppp betyg, av mig! Det är en kanon produkt!!
Oki mina kära tjejer, jag lämnar er med detta. Och återkommer med facit senare!
LOVE U BIGGG!!



Kommentarer
Postat av: EmmaTeiko

Jag har en tävling om veckans blogg nu! vinnaren får en länkning 3 dagar i rad! anmäl dig nu :)



http://eteiko.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment

2012-02-08 @ 14:28:59
URL: http://eteiko.blogg.se/
Postat av: saga

OMG!! jävlar vad snyggt du sminkar dig! btw as bra blogg ;)

2012-02-08 @ 14:33:38
Postat av: fia

hoppas du får en bra kväll!

kram.

2012-02-08 @ 16:31:27
URL: http://fiiapersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]