Ännu en nyhetskväll!

2012-02-15 - 23:47:47

Nu är jag äntligen hemma! Det blir sena kvällar med alla nyhetskurser och utbildningar.
Idag har jag varit på en nyhetskväll för bland annat: Armani, Lancome, Disel och YSL.
Och jag kan säga som så, att det händer grejer. Det kommer massa nytt. Dofter, hudvård och makeup.
Jag har mina favoriter, fast det håller jag i hemlighet än så länge.
Jag har fått med mig hem Viktor & Rolfs nya doft som finns ute i butik. Jag gillar den!
Den är helt okej, om ni frågar mig. Men tror verkligen inte att den passar alla.
 Den är för den riktigt speciella mannen. Som vågar bära DET lilla xtra.
Hur som helst jag har kommit hem med en massa inspiration, och jag lovar att det snart dyker upp
lite härliga makeup”R.
Men nu är jag slut och vill lägga mig på soffan och slappa, med min hund.
Så vänner, jag lämnar er och önskar er en RIKTIGT GOD NATT!!!




OKEY MINA DAMER, FLASKAN ÄR DEN HAN HÅLLER I..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]