70% på massa skönhetsprodukter!!

2012-02-14 - 20:55:14

Till alla mina tjejer, här kommer ett litet tips. Jag har tagit en sväng förbi min gamla butik, på Drottninggatan. Och som ni kanske redan vet kommer den butiken att stängas igen, den sista feb. Så från och med i måndags, startade 70% rabatt på massa produkter. Och det är produkter som ni köper till fullt pris i alla andra butiker.
Allt ni ser på bilden har kostat mig ca. 291Kr, ord pris:965kr!!
Såå sjukt bra pris. Så innan allt tar slut, ta en sväng förbi Kicks på Drottninggatan!
Ni kommer att fynda en massa!! Pöss och kram!!




1. Tony & Guy Straight- ord.pris: 130kr efter rabatten 39kr!
en silkeslen konsistens som man applicerar i håret för att få ett platt och glansigt resultat.
En fantastisk hår produkt.

2. Proffs Shine Spray- ord.pris: 35kr efter rabatten 11kr!
Glans spray för håret, en finish produkt.

3. Schwarzkopf Dry Shampoo- ord.pris: 80kr efter rabatten 24kr!
Ett väldoftande torr shampoo, som funkar för alla hårtyper!

4. Schwarzkopf Smooth hair spary- ord.pris: 75kr efter rabatten 23kr!
Ett mjukt hårspray, som inte tynger, ner det fina håret. Och en härlig söt doft!

5. Loreal Sublime (brun utan sol)- ord.pris: 179kr efter rabatten 54kr!
En brun utan sol, i en färgad glamourös gel form. Den har även glitter som ger dig en fantastisk lyster!

6. Lumene (brow fix)- ord.pris: 85kr efter rabatten 26kr!
En färgad brow fixer. Detta är en produkt som håller brynen i styr. Perfekt att använda som en slut produkt,
efter att du har målat brynen.

 


Kommentarer
Postat av: Isabelle :]

Hoppas du haft en bra alla hjärtans dag :D

2012-02-14 @ 22:47:24
URL: http://isaloll.blogg.se/
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

Hoppas du får en super bra onsdag! :D

2012-02-15 @ 01:14:43
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: Maria

det var bra fyndat! :)

2012-02-15 @ 09:02:50
URL: http://inthearena.blogg.se/
Postat av: Ksenia Jernbom

Ville bara tala om att vinnaren av min "veckans blogg" - tävling är uppe nu. Ta en till på min blogg och se om det var du som vann! Blev det inte du? Ta chansen igen nästa gång! 1000 kramar! ♥

2012-02-15 @ 22:33:00
URL: http://kseniajernbom.blogg.se/
Postat av: emma

vilken kicks butik menar du ska stänga igen? :O

2012-02-22 @ 00:05:02
Postat av: Nataly

Hej, joo den som ligger på slöjdgatan. Utgången till Sergel biografen. Är du me?

Den ligger vid hötorgspassagen, bredvid H&M.

2012-02-24 @ 12:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]