Nytt hem, nytt område!

2011-10-25 - 15:19:59

Det hände liksom direkt!! Så fort skolan och stressen är slut, blir jag sjuk.
Jag har inte riktigt tillåtit mig själv att bli sjuk. Men nu sitter jag hemma med en kopp te, i min högra hand. Jag Har i alla röra flyttat till en underbar lägenhet ute vid Vinterviken.
Det känns så härligt att flytta in i en sprillans ny lägenhet. 
Jag känner fortfarande att det är massor kvar att göra, men är sjukt nöjd med lägenheten.
Som ni vet har jag en ”SUPER” hund också, hon är den hon är. Underbar!
Och en sak som vi har gemensamt är spänningen i naturens alla färger.
Här i vårt nya område finns det gott om skog och vatten.
Vi har precis kommit hem och jag är ganska frusen nu, men ångrar inte våran vandring.
Nu gott folk lämnar jag er med en bild från idag och så hörs vi senare!



Jupp, hon är klumpig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]