Ger min hud vad den vill ha..

2011-10-27 - 22:09:49

Vilken dag! Idag behövde jag pyssla om mig innan jag sätter mig framför TV:n.
Jag har legat i en låång stund i badet, med en ansiktsmask. Eller rättare sagt två ansiktsmasker.
Ni förstår, jag har en sådan fet och jobbig hud. Och jag blir fruktansvärt glansig.
Fast samtidigt kan jag bli lite torr på kinderna under vinter halvåret.
Och ganska stora porer också. Så jag brukar alltid mixa med ansiktsmasker,
Idag körde jag med en gångs kuvert. Jag har kletat på med den gröna ”No Time To Shine” vid
 T-zonen. Och sedan den rosa ”Pores Be Pure” mer på kinderna, detta ger mig ett perfekt resultat! Man ska vara försiktig med vad man kletar på huden, för allt är bra men för olika hudtyper.
Och hur ofta har man en jämn och perfekt hud. Inte ofta. Lär känna din hud och ge den vad den behöver. Inte mer. Inte mindre. Men en fuktmask har jag alltid hemma, för det är något som ALLA hudtyper behöver.
Nu ska jag plugga lite och imorgon ses vi på Åhlens City!
Kom förbi och få en professionell makeup rådgivning.

NI BÖR VETA:  att den gröna masken "No Time To Shine" är en
talgneutraliserande mask som drar ut orenheter och

absorberar överflödigt fett. Ska bara användas på en fet hud.

Den rosa masken "Pores Be Pure" är en mask som hjälper till
att eliminera orenheter och öppnar upp tilltäppta porer.
 Avgiftande på huden,  och drar ut orenheter o absorberar överskottsfett.
(dock inte så kraftig som den gröna)
Innehåller även jordgubb, en mild fruktsyra som exfolierar,
rengör och hjälper till att läka utslag.
 
PRIS:  kuvert- 20kr / 100ml- 99kr
Nataly´s produktbetyg: 6 av 10


  

 


Kommentarer
Postat av: Michelle

hoppas du får en grym helg:D

2011-10-28 @ 16:51:07
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]