Gårdagens LOOK!

2011-10-30 - 20:16:23

Jag är ganska lycklig just nu. Jag har kommit fram till att vägen till att lyckas är att hålla fokus.
 I alla lägen. Jag har verkligen jobbat stenhårt och nu ser jag att det lönar sig.
Nu har jag en massa att göra så jag kommer att lämna er med gårdagens LOOK.
Jag satsade på matta läppar till en snäll butiks makeup.
Jag tycker att matta läppar är URsnyggt. Synd bara att det finns så få stift som är matta.
Men jag kör med en läpp penna, det funkar minst lika bra.
Jag lämnar er med två bilder, hoppas att ni diggar!

 


Kommentarer
Postat av: Michan- Beauty by M

Härliga färger i en snygg kombination :)

Jättefint!

2011-11-04 @ 15:24:05
URL: http://texasplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]