VILKEN SKIVA!!!

2011-11-30 - 02:39:02

Jag sitter fortfarande uppe och lyssnar på min nyköpta skiva (inte längre fiender) .
Aleks är en fantastisk artist, han är så begåvad att ett ord skulle inte beskriva det minsta. Jag ger denna skiva topp betyg utan att tveka. Rekommenderar den starkt och hoppas verkligen att ni tar till er detta, och lyssnar på denna fantastisk röst. Jag köpte skivan på iTunes för 99kr, SÅÅÅ VÄRT måste jag säga! Lyssna först och främst på låten som heter ANGELA. Denna låt har jag och killen väntat på länge. Den är brutal. Hela skivan är BRUTAL!!

 

Jag har hittat en låt på Youtube som är med på hans skiva. Denna låt måste ni gilla!

(Aleks- Andra porten)

SKIVOMSLAG!




Kommentarer
Postat av: Vanesa

hej gumman !! Duu, jag tänker fråga dig om en BIG BIG favor.. Jag såg på Kicks hemsida att Mac har olika kit med borstar. Den jag vill ha , Special Edition, är slut på hemsidan och jag hittar den ingen annanstans förutom macs hemsida, som inte skickar till Sverige, och typ Ebay, som jag inte vågar beställa ifrån... Har du möjlighet och kolla ifall det finns där i Sthlm i kanske deras mac butker, eller om ni inom Kicks har det i någon butik. Ingen Kicks här i Norrköping säljer MAC :( men jag ska ändå gå och fråga ifall dem kan beställa på nåt sätt... men jag tänkte kolla med dig också. Jag förstår om du har mycket att göra gumman, så säg ifrån ifall det är för jobbigt :) Kramis ♥ ... btw, fick du mitt svar ang din blogg design, du svarade aldrig mer om det.. jag skrev iaf att jag kan försöka, jag är ingen proffs men ibland så lyckas jag haha.. jag har fixat min blogg sj..den är ju ganska simpel ändå :).. oki puss

2011-11-30 @ 10:26:13
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: Aja!!

Hej <3 Kommer du från Serbien? de gör jag :) Har också den här skivan älskar Aleks!! Du är så fin och din blogg är värkligen jätte bra, jag ska börja följa den ;)

2011-12-05 @ 09:11:36
URL: http://www.ssmulpajen.blogplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]