När jag sminkar för Tony & Guy!

2011-11-08 - 22:34:10

Jupp gott folk, jag ligger fortfarande sjuk. Så himla tråkigt!
Jag har verkligen glömt känslan utav att vara en frisk människa.
Men nu har jag precis pratat med en jätte bra kontakt via mailen.
Hon vill att jag ska komma och sminka på en modevisning i December.
Och det vill jag jätte gärna, men den dagen krockar med ett annat jobb.
Så jag måste bara få det att funka. Sist jag va på en modevisning var det loggorna 
Tony & Guy och Loreal som gällde. Men jag sminkade för Tony & Guy,
och där har vi SVERIGES bästa hårstylist. Och ja, det är bland det bästa jag vet när
man åker ut och jobbar på detta sätt. Alla fantastiska människor man träffar.
Och självklart är inte allt inom mitt yrke glamouröst. Mer än så vill jag inte säga.. M
en nu lämnar jag er med lite bilder från modevisningen.
Sov gott folket!!

BACKSTAGE  Här ser ni tre utav mina sex modeller som jag sminkat.

 



STADSHUSET bilder direkt från modevisningen.















Vi, gänget. Och killen ni ser.. Han är SVERIGES bästa hårstylist!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha tack så mycket för ditt svar, springer till kicks imorgon ;)

2011-11-09 @ 02:05:47
Postat av: Anonym

Självklart ska jag ta bild haha!

Jag var inne på facebook och såg att Bekir länkat din blogg ;)

2011-11-09 @ 02:30:26
URL: http://virginiabond.blogg.se/
Postat av: Vanesa

den där killen fixade maria montazamis hår på make up stores show :):) .. duu gumman, ja jag fixar min egen sida, men jag är inte proffsig alls haha.. Ja jag kan hjälpa dig med det, jag är som sagt väldigt basic, men skriv hur du vill ha det och sen skickar du bilderna så kan jag iaf försöka :) maila mig istället :) ( [email protected])

besitos

2011-11-09 @ 13:23:54
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: deniseholmsten

Hej sötis! hoppas allt är bra med dig? kram! :)

2011-11-09 @ 15:27:45
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]