Vill du ha längre och tätare fransar??

2011-11-07 - 17:39:02

Ni anar aldrig vad jag har hittat!! Nu när jag ligger sjuk har jag suttit med datorn i knät nonstop.
 Jag har bläddrat bland mina bilder och hittade ett gammalt foto.
Det är ett foto jag tog innan jag började använda ett närings serum för fransarna.
Jag skulle ha det för min egen skull, för att se skillnad. Jag vart klar med detta serum
för ett tag sen. Använde det endast 1månad. Och idag tog jag en ny bild, oj vilken skillnad!!
Jag vill så gärna visa er, för att detta är ett serum som kostar 359kr.
Och många är väldigt skeptiska mot detta serum.
Man ifrågasätter prisskillnaden på denna ”Lipocils” som kostar 359kr medan
RevitaLash och Neulash ligger på 1000 lappen och upp.
Men som jag förstått detta har Lipocils funnit väldigt länge ute på marknaden.
Medan Revitalash & Neulash inte alls funnits lika länge, så dom säljs som ”lyx”-produkter.
Men jag tvivlade aldrig på vår billigare lille vän. Den lovade att ge mig tätare, mörkare, längre
och sist men inte minst "böjda fransar". Jag är nöjd, men skulle önskat mig lite längre fransar.
Men något som jag verkligen kan påpeka är att jag sett många efter en sådan behandling med Revitalash & Neulash, och visst har dom blivit längre. Men dom flesta har fått spindelben till fransar, helt olydiga. Dom är överallllt..Det gillar jag inte!
Detta frans näring hittar ni på Kicks för 359kr.

Nataly´s produktbetyg: 9 av 10



BILDER FÖRE BEHANDLING







BILDER EFTER 1mån. BEHANDLING






Kommentarer
Postat av: Nathalie

ååh vill ha!! vart kan man köpa det?:D

2011-11-07 @ 18:49:00
URL: http://liborius.devote.se
Postat av: leena!

Ååhh tack :)

Den vita pitbullen är min :P Helt otroligt söt! och amtaffen är min kompis hund också otroligt charmig :P



grym blogg!!

2011-11-07 @ 19:32:00
URL: http://lenalindroth.blogg.se/
Postat av: leena!

är det riktigt? eller ah, märker du mycket skillnad? Verkar grymt bra :P Jag vill ha längre :D

2011-11-07 @ 19:33:25
URL: http://lenalindroth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Har en fråga, höll ögonfransarna eller började de falla av när du slutade med serumet?

2011-11-09 @ 01:25:35
URL: http://virginiabond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]