Bruna ögon? Använd blå skugga!

2011-11-29 - 00:17:41
Ögon
Eye Shadow: make up store (microshadow) Färg: muffin (ljus skimmer)
Muffin lägger vi längst in mot näsan, och under brynet.
Eye Shadow: make up store (microshadow) Färg: deep blue (klar blå)
Deep blue lägger vi direlt efter muffin som en mitten färg på locket.
Vi lägger den inte på hela ytan, utan lämnar en bit längst bort för den tjedje färgen.
Eye Shadow: make up store (microshadow) Färg: tuch (mörk/marin-blå)
Tuch lägger vi längst bort samt globlinjen.
Var noga med att sota ihop dessa färger efter att dom sitter på plats.
Glitter Eyeliner /på ögonlocket:
Viva la diva Färg: VD15-18blue
Eyeliner/under ögat: make up store (cake eyeliner) Färg: black

Läppar
Lip stick:
 Loreal Färg: nr.288

På fransarna har jag min favorit maskar SHOCKING från YSL, Bästa ever!!



  

Kommentarer
Postat av: Jessica

Väldigt fint! Jag är alltid lite rädd för att använda blått.. Oroar mig att det ska se ut som blåtiror eller något :)

2011-11-29 @ 07:57:38
URL: http://anderssonpaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]