Min Helg!!

2011-11-28 - 00:15:38

Jag har verkligen inte haft tid för bloggen. Det har varit fullt upp med jobb, jul-shopping & födelsedagar.
Igår jobbade jag, öppning till stängning. Och vi hade fullt upp i butiken med all julhandel.
Sedan fyllde min bästa killkompis år, Sadi.. och inte nog med detta hade min andra kära vän ”Anna” sin födelsedag. Så direkt efter jobbet åkte jag hem till min mamma och lämnade över min vovve till sin mormor. Sedan åkte jag och killen till Sadis systrar, då vi skulle överraska honom med massa kärlek och sprit! Vilken kombination va?? Vi hade verkligen torterat honom under hela veckan.
Jag hade inte hört av mig på hela veckan. Och när han ringde till min kille sa han att jag inte va med honom.
Och självklart var jag på plats, han kryddade hela grejen med o säga jag skulle på en annan födelsedag.
Och att han själv inte heller kunde komma.
Men allt detta var så värt det!! Han vart så överraskad och glad när hans syster lurade in
honom i vardagsrummet för att hämta sprit. Där inne var vi, vänner och familj. Underbart!!
Efter några timmar skyndade jag mig iväg för att hinna skåla med min andra kära vän Anna.
Och hon va så fin i sin nya 25års LOOK, måste jag säga. Som sagt blev det ganska sent
men vi hade jätte kul på ett grymt mysigt ställe i Sundbyberg.
Och jag tackar dom båda för en underbart lyckad lördag!!!



  



 



 
 

    



DIREKT TILL ANNA`S FÖDELSEDAG!!



 

/// Tack för en underbar Lördag!!








Kommentarer
Postat av: SANNA

MER SMINK:)

2011-11-28 @ 13:56:12
Postat av: Nataly

Jag gör så gott jag kan.. det ska du veta ;)

2011-11-29 @ 00:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]