ESSIE är lacken som toppar allt!

2011-11-20 - 21:35:51

Hur många av er har prövat, eller ens känner till Essie.
För om ni frågar mig är detta marknadens bästa nagellack just nu.
Dom håller ett kanon kvalitet för ett budget pris (129kr/st.)
Och vi ska inte snacka om deras färgkartor, vilka färger!
Men jag är inte ensam om att ha dessa lack som favoriter.
Inom Hollywood världen är dom störst, alla kändisar har sina egna favoritfärger.
Och jag är glad att vi fått in dom på Kicks.
För förr fick man köpa hem dom på nätet, så det äg nytt i svenska marknaden.
Men gud va rätt man har gjort i att ta in dom i våra butiker.
Dom är FANTASTISKA!!

OBS! Som ni ser på bilderna hittar vi Essie i massa tidningar och i alla färg kombinationer.
Det finns ett lack för alla makeupR



 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia Hjertquist

Hej!

Jag är inne på din blogg dagligen och dreglar över dina helt otroligt skickliga sminkningar!



Jag har en fråga till dig;

Skulle du kunna tänka dig att sminka någon till balen sista året på gymnasiet?

För jag är väldigt intresserad, och skulle vilja ha någon sån sprudlande sminkning som dom du brukar göra och visar upp här på din blogg. Har nog aldrig sett något liknande!

Vart befinner du dig och så, om det är så att man får sminka sig hos dig? Har du en egen salong osv.?



Kram / fia!

2011-11-20 @ 23:24:25
URL: http://sofiahjertquist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]