Nataly gillar estelle & thild!

2011-11-21 - 21:48:09

Som ni ser har jag under september månad varit på en utbildning.
Märket heter estelle & thild, och är ett svenskt ekologiskt märke.
Jag älskar deras produkter och har prövat det mesta.
Dom har allt från ögonkräm till schampo, och det är mina två favoriter.
Schampot har hjälpt mig otroligt mycket mot mitt jobbiga mjäll-problem, som jag har haft i evigheter.
Och ögonkrämen är den bästa jag NÅGONSIN använt.
Den stramar, fyller ut och återfuktar, precis som jag vill.
Men nu förra veckan lanserade dom en ny produkt till familjen.
Och det är ett vårdande läppglans, som också blivit en stor favorit.
Den finns i en brun/röd färg samt rosa och neutral.
Men jag fick hem den brun/röda och gillar den väldigt mycket, men tror att den blir bättre till sommar färgen.
 Så jag har investerat i den rosa som är fruktansvärt snygg!!
 Jag hoppas verkligen att ni ger er själva chansen att upptäcka detta fantastiska märke.
Nog från mig, imorgon bjuder jag på en makeup under dagen/kvällen!


Kommentarer
Postat av: Anastasia Beckman

Reklamen/kortet var väldigt snyggt!

2011-11-22 @ 08:01:35
URL: http://anastasiabeckman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]