Musikvideo Inspelning idag!

2011-11-13 - 15:52:37

Idag, när jag vaknade kändes det mycket bättre. Kanske börjar jag att friskna till,
för jag har inte ont i kroppen längre. Men dock är inte min original röst tillbaks än.
 Och hostan är heller inte helt borta. Men jag orkar nog inte sitta hemma mer.
När min syster pratade med min kille på mobilen igår, sa hon:
Hur mår viruset?? Hajar ni att jag fått ett nytt namn.. Virus Lopez!!
Aja, vad ska man göra. Är man älskad, så är man det!

Idag gick vi upp tidigt här hemma, jag, Gasho och Tinez.
I Vårberg skulle vi träffa Fille o Co för en musikvideo inspelning.
Det är en låt av Ison & Fille som finns i deras senast album ”FÖR EVIGT”. 
Ett omtalat album, som har varit det bästa som släppts inom svensk hiphop, på väldigt länge.
Den har nog överfyllt alla fansens förväntningar.
Och dom två killar som ni ser på bilderna som filmar och coachar är helt otroliga på sin grej.
Riktigt proffsiga. När man jobbar i team är det verkligen viktigt att man hittar
professionella människor. Den ena heter Oliver och han har jobbat med många svenska artister. Men ni hittar hans sida  HÄR! Och där kan ni se andra musikvideon som han har gjort.
Den andra killen heter Ardalan och är just nu aktuell med rollen som ”ABDUL” i Lilla Al-fadju show (baxarligan) som går på kanal 5. Om ni har missat så hittar ni ett smakprov HÄR!
Och låten för videoinspelningen idag, hittar ni precis under.
Men nu lämnar jag er för en kopp te och min TV.
Hörs sen!!




Lilla grabben, Vårbergs stolthet :)



Min Man & min håriga dotter <3


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

skön låt, är de du som sjunger

2011-11-13 @ 19:30:16
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Patricia♡

Skönt att du känner dig bättre. Kul smeknamn:D haha

2011-11-13 @ 20:15:12
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]