Min Vove är Lilla Al-fadji egna modell!

2011-11-07 - 20:24:10

Idag får ni absolut inte missa Lilla Al-fadji show på kanal 5!
Hela Sverige kollar ju på det, alla förutom dom humorlösa j......A.
Jag och min kille va där som publik och jag skrattade så mycket att min kille fick be mig
och vara tyst. Fattar ni att min kille bad mig vara tyst på en komedi show!! Hahaha det är galet.
Jag älskar Lilla Al-fadji, och min vackra hund är hans egna modell.
Hon är jätte fin på bilderna. HÄR kan ni gå in drekt till hans facebook grupp och gilla det.
Ta del av alla klipp och se fler bilder. Och HÄR på kanal 5 :s hemsida, hittar ni massa kul.
och även vilka personer som gästat hans programm. Ex: blondinbella och Petter mm.

Jag lämnar er nu med lite bilder så att ni han lära känne min vove oxo.
Och ett klipp, Fatta humorn gott folk ;) Och våga inte missa Lilla Al-Fadji kl. 22:25!!










Kommentarer
Postat av: Nathalie

då ska jag spana in det!:)

2011-11-07 @ 21:23:39
URL: http://liborius.devote.se
Postat av: marigona

älskar din blogg!!! helt fantastiskt bra!

2011-11-07 @ 22:27:33
URL: http://goned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]