Jag är sjuk!!

2011-11-06 - 20:18:15

Hej på er, nej jag har inte slutat blogga igen. Jag ligger i sängen och är fruktansvärt sjuk.
Jag ska skriva så gott jag kan. Igår har jag haft en jätte mysig kväll trots min taskiga hälsa.
Min killes två bröder kom förbi hit för att hälsa på. Ni vet inom deras kultur är det en viktig grej att man
kollar till varandra när någon är sjuk. Hur som helst, med sig hade dom en påse med massa grejer.
Dom kokade ihop en hemlagad tomatsoppa till mig. Och den var det godaste jag ätit på länge.
Och vi köpte hem UFC då en svensk Pappy Abedi var med. Han är riktigt duktig, dock förlorade han mot en mycket bättre motståndare. Okej men nog om kampsport. Ni förstår jag är uppväxt med detta och älskar det. Köpte med mig en tidning ”FIGHTER” som finns på pressbyrån när jag skulle iväg o jobba för YSL (förra ve).
Neej.. Jag vet. Det låter lite skumt. Men sån är jag.. lite skum kanske.
Tråkigt nog fick jag min host attack efter programmet, och idag fick jag åka in på akuten.
Nu har jag fått något mer utskrivet. Jag sa till läkaren att jag har glömt känslan av att vara frisk.
Snälla ge mig något som gör mig frisk. Jag har druckit alla hemma kur ni kan tänka er.
Jag har druckit en massa te med ekologisk honung och på det lite whiskey.
Men med detta inlägg vill jag egentligen bara tacka för den fina familjen jag har.
Och tala om för er att jag inte går någonstans! Såg vilka fina kommentarer jag fått <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]