God morgon!

2011-11-02 - 09:14:10

Hej på er alla, idag har jag ingen tid att förlora.
Jag har varit ute i skogen med min hund och kastat pinnar. Kanon start på morgonen..
Och nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan jag springer till butiken och öppnar.
Ni anar inte hur mycket roliga nyheter det har kommit till butiken (kicks).
Jag tappar fokus. Vet inte riktigt vad jag ska börja med.
Hur som helst, har jag valt att köra en naturlig LOOK idag.
Och missförstå mig rätt, en naturlig look betyder inte ”lite smink”.
Den kräver oftast mer jobb, än en fest makeup. Men något som är viktigt för mig är brynen.
När jag fyller i dom, blandar jag skugga och vax! Det ger ett super resultat. Så det är bara för er att pröva!! Hörs sen!




Kommentarer
Postat av: Vanesa

SV: Oh jaa jag vill komma till sthlm snart igen, finner ingen tid bara. Min man jobbar så mycket i veckan och sen på helgerna ska man försöka hinna med allt man inte kunde göra i veckan, så tiden bara flyger iväg... men nästa månad skulle jag faktiskt vilja åka o stor handla på Zara till bebisen hihi. Dem har så sjukr söta kläder och mini skor, men jag hör av mig så fort det är aktuellt! :) Inte så vanligt att du åker förbi Norrköping, men du är välkommen iaf :) .. och du har SÅ rätt, det tar längre tid att göra en "enkel" make up. Jag inbillar mig alltid att det ska gå fortare men nej det gör verkligen inte det xD

2011-11-03 @ 09:56:52
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: Andréa

Vad är det för slags vax du använder till brynen?

2011-11-03 @ 10:28:37
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]