Dagbok 14-Nov.

2011-11-14 - 14:35:00

Äntligen börjar jag jobba imorgon, huset käkar bokstavligen upp mig.
Jag har inte ens börjat med min julhandel. Jag som älskar att vinka av mina pengar,
så fort jag får in dom på kontot. Min kille brukar säga att jag ska vara med i talang jakten.
Han menar på att jag har en talang som heter ”SLÖSA PENGAR”.
Han har samma humor som min far. Och jag som är pappas flicka överlever nog detta.
Har ni börjat julhandla? Hur tänker ni när ni julhandlar..?
 Brukar ni prioritera ekonomin, eller är ni såna tråkiga tomtar som köper samma sak varje jul?
Hur som helst ska man uppskatta vad man än får.
Själv köper jag inte längre presenter som är önskade.
Jag köper något som jag vet, inte finns där hemma.
En ny produkt /vara som man får lära känna.
Man är ofta så fyrkantig i allt.
Man är inlåst i sin lilla värld. Så ett bra tips är att köpa något nytt, som DU gillar.
För vem fan vill ha något av dig som du säger varsågod för,
men samtidigt tycker är fult och tråkigt. Det är inte meningen med presenter.. tror jag.
Nu kickar jag igång en tjej film o kryper ner under min filt me voven min.. 
och tänder ljusen som värmer gott här hemma.
 Och så att ni vet, har jag pepparkakor och julmust. Vilket avslut på min sjukliga mardröm.


Kommentarer
Postat av: CLARA

fin bild och fin blogg!

har du gjort hela designen själv? :)

2011-11-14 @ 16:24:16
URL: http://writtenbyclara.bloggplatsen.se
Postat av: sofia

När kommer vinnaren upp?

2011-11-14 @ 19:47:54
URL: http://sofiasfoton.bloggplatsen.se
Postat av: Andréa

Jag har köpt mina två första julklappar nu, det känns bra :) Älskar att köpa julklappar!

2011-11-15 @ 20:10:18
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]