Brun Utan Sol - Tips!

2011-11-01 - 21:43:38

Dessa mörka kalla höst dagar kan jag lätt känna att min hud blir grå o tråkig.
Inte nog med detta så blir den torr. Jag får byta ut min dagkräm för att det ska funka.
För i vanligt fall har jag en väldigt oljig hy.
Men oljig eller torr. Jag VILL ha lyster! Och det finns inget bättre än att skrubba kroppen,
och sedan smörja in sig med en brun utan sol lotion.
Detta gör jag 1gång på två ve, mer behövs inte.
Så som jag byter min dagkräm på vintern, byter jag även min brun utan sol produkt.
Jag måste ha el lotion för att även min kropp blir torr. Sedan har jag servetter i ultra dark.
Dom ger en väldigt intensiv färg, så jag har dom bara på benen.
Eller även om jag behöver bättra på färgen jag redan har.
Jag rekommenderar inte att svepa dom här servetterna över ansiktet om du inte redan har lite färg. Risken är väldigt stor att du blir fläckig.

Brun Utan Sol (milk) från Loreal pris: 179kr
Brun Utan Sol (servetter) från Spraysun pris: 22kr/st
Du hittar dessa produkter på Kicks & Åhlens!
Nataly´s produktbetyg: 8 av 10







Kommentarer
Postat av: neli

grymt resultat ju =) gillar din blogg och du är så fin =)

2011-11-03 @ 12:10:48
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: May

What do you use to get your hands tanned?

2011-11-03 @ 16:14:18
Postat av: Nataly

I do with the same. The "MILK".

First i do the body, then I wash my hands. And i take 2 pads (cotton pad), with milk on ( self taning milk) just over the hands. So u dont get anything under the hand. :)

2011-11-07 @ 00:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]