Ni glömmer välll inte?

2011-03-23 - 22:31:17

Visst är vi alla duktiga på att använda ansiktsmask, men vad händer med våra trötta ögon som saknar lyster? Och inte tala om läpparna. Ni vet när man har så torra och förstörda läppar att man inte minns sin naturliga färg. Jag använder faktiskt både läppmask och ögonmask, jag vill gärna dela med mig utav dom här fantastiska produkterna.
Läppmasken är exfolierande och innehåller minipärlor som varsamt tar bort döda hudceller. Jag uppfattar att mina läppar omedelbart känns mjukare och min fina ros-röda färg ploppar fram. Med andra ord kan jag garantera er att mitt läppstift ser mycket snyggare ut på efter min mask behandling!
Ögonmasken är magisk den med, den tar bort dina trötthetstecken på 5minuter. Den är avsvällande och förhindrar uppkomsten av nya påsar. Den ljusar även upp runt ögonen och ger en fantastisk lyster. Den är dränerande, fuktgivande och uppfriskande. (även linsbärare kan använda detta).

Läppmasken är från Mary Kay och kostar 169kr.
Ögonmasken är från Clarins och kostar ca. 385kr.



 

 


Kommentarer
Postat av: Patrik Eriksson

Sv; Jag är inte klar ännu, jag gick musik tills halva 2:an i gymnasiet, sedan bytte jag till styling. Så går 1:a året nu, har 2 år kvar sedan.

Ja, men jag tror faktiskt man kan klara sig på budget penslar under skoltiden. :)



Precis ! , man skall inte visa att man känner sig osäker eller gjort något fel. Man skall bara vara lugn och åtgärda felet utan stress :)



PS; Klart jag inte glömt ansiktsmask och ögonmask.

Eller jag använder masker från Kicks. Och en ögoncréme från Apoteket :)

2011-03-24 @ 11:35:51
URL: http://patrik.fashionblogg.se
Postat av: Johanna

Såg att du sökte bloggsvar... finns snyggare och enklare att skaffa från www.valresultatet.se , där kan man även samla sina omröstningar m.m :)

Kram

2011-03-24 @ 12:10:12
URL: http://www.valresultatet.se
Postat av: Anna

Åhh, läppmask måste jag köpa. Mina läppar är så torra å går inte att sluta pilla :/

2011-03-25 @ 16:23:56
URL: http://www.accessoeramera.nu
Postat av: Patricia

Hola! hennes ägare hittade henne :) det var så snällt av dig att säga att du kanske kunde fixa ett hem åt henne, djurvän!! Hade lätt kontaktat dig ifall det nu var så att hon satt kvar där. Kram!



(den där ögonkrämen från clarins har jag hört mkt bra om! kanske dags att köpa den)



2011-03-25 @ 16:55:20
URL: http://carlapatricia.blogg.se/
Postat av: Vanessa

gumman jag behöver ditt email... hihi kika min blogg ;)

2011-03-25 @ 19:18:31
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-25 @ 19:27:42
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]