Clean lanserar Deon!!

2011-03-21 - 17:02:02

Detta inlägg droppar jag speciellt till er som gillar Clean familjen. Själv ÄlskaR jag parfymerna otroligt mycket,
har aldrig fått så mycket komplimanger för min doft som när jag bär min warm cotton.
För det är min favorit, varm cotton så klart!! Om ni inte har någon aning om vad jag pratar om så är
det bäst att ni kollar upp det. För jag lovar att ni kommer o hitta en favorit i familjen.
Hur som helst, i år släpper Clean för första gången deodoranter! Hur grymt är inte det..???
Jag har gått och snålat på hemligheten ett bra tag, men nu kan jag inte hålla mig längre.
Deodoranterna kommer att vara aluminium fria och kosta ca: 195kr/st, det är beräknat att dom
kommer att finnas i butik runt April -2011.
OBS! Samt två nya dofter är på G, Cotton T Shirt & Summer Escape (limited edition)

 


Kommentarer
Postat av: Shelinda

Hej!

Vilken jätteintressant blogg du har! Har kikat runt den senaste kvarten och jag är väldigt imponerad av hur jäkla snyggt du sminkar, är så avis!



Kram ^^

2011-03-21 @ 23:34:16
URL: http://shelindas.blogg.se/
Postat av: Patricia

Bra pris på deon! Älskar Clean, finns det något som doftar fräschare? ;)

2011-03-29 @ 02:46:55
URL: http://carlapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]