Med och utan makeup!

2011-01-28 - 00:48:40

Varför blir folk alltid lika förvånade över att se kändisar utan smink?
Reaktionen är maximal och överdriven, typ : OMG! Kolla hur hon ser ut utan smink!!
Men seriöst gott folk, säg ifrån mig om jag har fel.. VEM FAAAAN BRYR SIG??
Tror man på största allvaret att man ska se likadan ut med och utan makeup.
Jag bär ofta makeup då jag jobbar, men när jag är ledig vill jag gärna vara makeup fri
och bära på min hästsvans. Och lita på mig när jag säger att jag absolut inte ser likadan ut, utan makeup. Men vet ni vad, min man han klagar inte..
Dont worry be happy!











Kommentarer
Postat av: Emoellen

Jag har förundrats över samma reaktioner. Det känns som att det är lite det som är meningen med make-up, att man vill se lite annorlunda ut för ett tag?

2011-01-29 @ 08:29:27
URL: http://exploringemo.blogg.se/
Postat av: Lindah Marie

Håller absolut med, vem som helst som man är van att se med smink på ser ut som dessa kändisar då man ser henne omejkad!



(Därför visar jag mig aldrig utan make up, inte ens för mina vänner, höhö!)



2011-02-08 @ 19:02:09
URL: http://lindahmaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]