Presenter, får mig att älska o bli gammal!!

2011-01-21 - 00:19:22

Hej på er alla, hoppas ni haft en bra dag. Själv har jag enbart jobbat från morgon till kväll.
Men jag går och bär på en rolig hemlis. Det snackas projekt runt om mig
och jag hoppas att det går igenom. Men det sätter nämligen hinder för mitt mål.
Jag ska nämligen utbilda mig vidare inom skönhet. Det är nämligen så att min makeup utbildning var väldigt intensiv och kort.
 Jag kommer att utbilda mig internationellt, och det ska ske H2011.
Jag vill kunna specialeffekter och maskerad konsten!!
Jaa..ja.. När tiden är inne får vi se vart vägen tar mig.
Men nu ska ni få se några av dom fantastiska presenterna jag fått på min födelsedag.
Må bäst gott folk!!



The Body shooooop!!!


Goodiebag som jag fick utav min chef och kollega!


Fantastiska Mary Kay produkter.  
Jag kan säga att deras makeup remover är den bästa ever!
Och min hudvårds serie ser ut så här nu. Kanon rengöringar!!


Ja ni ser själva, en 60min. behandling (oljemassage) Happy me :)


5st badbomber från lush och en härlig duschgel samt kroppsdoft från Victoria secret!


Presentkort och ett armband från SNÖ OF SWEDEN


Tjusiga kristallblommor, och vad är jag utan hundar i mitt liv! En hundbok är perfekt!

Sedan har jag fått en massa blommor och champagne. Och jag glömmer absolut inte dom där FYRA TUSENLAPPARNA!! Jag är med andra ord såld!!!


Kommentarer
Postat av: Anastasia Beckman

Åhh vilka fina grejer!!

2011-01-21 @ 08:39:59
URL: http://anastasiabeckman.devote.se
Postat av: Vanesa

Ooh så underbart roligt för dig gumman , hoppas allt går som du planerat och kan gå utbildningen . :) .. Jätte fina presenter också !! Kramis

2011-01-21 @ 11:02:02
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vad FINA grejer du fick, hjärtat! Du som jämt är så snäll mot alla andra förtjänar verkligen det här :)

2011-01-21 @ 23:39:02
URL: http://alexandras.nu
Postat av: Emoellen

o jäklar vad med saker! Det märks att dina vänner känner dig och vet vad du blir som gladast av ^^

2011-01-22 @ 13:33:39
URL: http://exploringemo.blogg.se/
Postat av: LINA

Gud så fina grejer! Inget man skulle tacka nej till :')

2011-01-22 @ 15:39:41
URL: http://www.linakardin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]