Praktiskt och snyggt!

2011-01-27 - 00:26:17




 

Idag har jag prövat ett väldigt praktiskt rouge från the body shop.
Jag tycker att det är kanon bra när man kan få mycket i en minimal förpackning.
Här ser ni rouge och highlighter i ett pack. Jätte bra att dom är separerade,
för då jag kan använda dom till massor. Jag kan ta direkt med borste (blanda)
och få ett väldigt lyster givande rouge. Eller så kan jag använda
bara rouget och sedan highlightern för sig. Men jag kan också använda dem till ögonen,
 typ som skuggor. (obs! makeup ej klar)
FÄRG: 02 blush shade: coral


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]