En blek torsdag!

2011-01-27 - 10:51:20

God morgon på er, nu ska jag strax iväg till jobbet. Men fan va jag känner mig blek idag!!
Kollade mig i spegeln och tänkte för mig själv..
- ingen makeup räddar detta spökansikte, idag är det kört!
Med andra ord är det dags för en brun utan sol produkt. Något man ska hålla sig j...... passiv med. Man vill ju ofta bli så brun som möjligt, så man kör på tills man blir blind... typ morot om inget annat. Men det ska jag passa mig för! Sedan har jag glömt att berätta för er om Clarens kursen jag va på igår, men det kan jag ta om lite ikväll kanske. Massa fint i deras vår-nytt!!
Hörs sen!!


Brun utan sol miss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]