VaniljTeee!!

2011-02-17 - 23:39:09

Hur gott är det inte med vaniljte, seriöst!
Jag kom hem ganska sent från jobbet och känner att jag behöver slappna av.
Känner mig lite stressad.. Fråga mig inte varför, jag har nämligen ingen aning.
Jag är långt ifrån en stress människa. Men jag antar att det kan bli så för alla
med jämna mellanrum. Men nu hoppar vi över till mini-tävlingen som strax är klar.
Jag publicerar vinnaren efter tolv eller imorgon bitti.
Då får du skicka dina uppgifter till min bloggmail. Sen vill jag också säga till den
blivande vinnaren att du även kommer o få med dig en bonus gåva.
Och ni som inte skrapar hem vinsten ska veta att det kommer fler småtävlingar
och snart även en större, då vinsten är massa skönhetsprodukter värt ett par tusenlappar.
Det blir en lycklig vinnare kan jag tala om för er!
Men nu ska jag kicka igång en film, luta mig tillbax på soffan och njuta utav mitt goda vaniljteeee!!



Kommentarer
Postat av: Vanesa

Vaniljte är faktiskt grymt gott !! Mums

2011-02-18 @ 02:01:34
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: Anastasia Beckman

Åh jag är en riktig te människa, dricker te varje dag haha ;)

2011-02-18 @ 08:54:41
URL: http://anastasiabeckman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]