<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-02-14 - 14:35:29

Då var det dags för alla hjärtans dag, och jag ligger hemma och känner mig helt- halvsjuk.
 Jag vet inte riktigt om jag är sjuk eller om jag håller på att bli sjuk.
Hur som helst är det jätte jobbigt!
Men tur för mig som har en underbar man som väcker mig med fantastiska röda rosor.
Han gör min jobbiga dag mindre jobbig. Han är underbar!
Hoppas att ni som har en lika underbar kille som min där hemma tar hand om honom med det bästa ni har.
För det måste vi tjejer göra, ta hand om våra underbara män!!!
GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PÅ ER!!





 





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ååååh ni är SÅ fina! Riktigt underbara människor båda två!! Hoppas du inte håller på att bli sjuk vännen.. :( glad alla hjärtans dag på er allihopa!! Pussa tinez från mig också :) BIG LÖW <3

2011-02-14 @ 20:33:35
URL: http://Alexandras.nu
Postat av: Vanesa

Oh så fina ni är tillsammans !! Jag har också en underbar man vid min sida som jag älskar mer än allt annat <3

2011-02-15 @ 00:20:07
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: Anastasia Beckman

Åh pussbilden ser ut som den kom från en film, riktigt sött!

2011-02-15 @ 13:22:05
URL: http://anastasiabeckman.devote.se
Postat av: Vanessa

SV : Ja precis, det ska man göra <3



jahaa vad kul, jag älskar leopard och det är så roligt att experimentera lite ibland , det som är så roligt med just leopard att man kan göra det på tusen olika sätt :)

2011-02-16 @ 11:09:42
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]