Tvätta penslar, det första du gör!

2011-02-13 - 13:45:50

Varje gång jag köper mig en ny pensel är det första jag gör att tvätta rent den.
Och det gör jag varje gång innan jag börjar använda dem,
och anledningen till det är att jag alltid uppfattar att penslarna fäller massa.
Speciellt penslar för pigment baserat smink (penslar med riktigt hår).
Ni vet när man sminkar sig och så kan man hitta lite små hår efter penseln här och där.
Ja mina vänner, om detta har hänt er så vet ni vad ni ska göra inann ni börjar använda penslarna.
Hörs sen, med dagens makeup!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

ÅÅÅH TACK FINA DU, för de underbara orden <3 :D du gjorde min dag gumman hahah! jaa men självklart, de tycker jag att vi ska göra :D det kommer bli fett coolt med en 60 tals make up :D

2011-02-13 @ 14:44:49
URL: http://alexandras.nu
Postat av: emelie

hur tvättar man dem då? bara med vatten?

2011-02-13 @ 18:12:31
Postat av: nataly

Hej Emelie, jag brukar ta tvål första gången.. men sedan efter att jag har börjat använda dom tar jag diskmedel ;)

2011-02-13 @ 23:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]