Glitter Eyeliner is The Look!!

2011-12-21 - 23:06:57

En glitter eyeliner kan verkligen ta hela looken till en annan nivå. '
För någon som mig, som jobbar som makeup artist.
Är det helt meningslöst o köpa 100 olika färger i eyeliner.
Som ni vet har jag köpt mitt glitter från panduro , och då har jag i alla möjliga färger.
Och jag använder samma glitter till olika saker. Som exempel, eyeliner eller på lösfransar.
Det gäller att ha rätta produkten att blanda ut glittret med.
Och när jag lägger den som eyeliner, använder jag mig utav en produkt som heter:
mixing liquid. Finns på make up store.
Så här enkelt är det, du tar en eyeliner pensel och doppar den först i lite mixing liquid
(som du hällt i någon liten hållare, för att vi doppar inte penslar direkt i burk/flaskor).
Sedan doppar du den fuktiga syntet penseln i glitter, och så är det klart för användning!!
Så enkelt är det mina vänner. Nu lämnar jag er med en liten facit på ögonskoggorna och läppstiftet.
Må bäst, BIGGG LOVE !!

Ögon
Eye Shadow:
 make up store (microshadow) Färg: tribecca (mossGrön)
Eye Shadow: make up store (microshadow) Färg: lemon (gul)
Eye Shadow: make up store (microshadow) Färg: muffin (ljus)
Eye Shadow: make up st (microshadow) Färg: tribecca (mossGrön)
Läppar
Läppstift från makeup store Färg:
Bare


 



 


Kommentarer
Postat av: Anastasia Beckman

Superfint!

2011-12-22 @ 14:43:56
URL: http://anastasiabeckman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]