Clarins har det naturliga stiftet!

2011-12-20 - 23:35:48

Jag har kommit fram till att Carins har dom bästa nyanserna, för ”neutrala läppar”.
Det finns tre olika nummer som hamnar på min NUDE lista. Har du haft svårt o hitta ett neutralt läppstift,
då ska du verkligen kolla in dessa färger. Jag kan säga som så att många tjejer har
missuppfattat det där med NEUTRALA LÄPPAR. Man ser någon i en skönhets magasin,
eller en musikvideo och tänker. Ojj, va fint! Så vill jag ha!!
Men den färgen är just anpassad för ”henne”, och hennes underton på läppen.

Här har du tre nyanser:

1) nr.123 Creamy Toffee, den passar dig som är ljus i huden, oftast på blonda tjejer.
Men du ska passa dig för denna färg om du har en stark färg på läpparna.
Eventuellt blå eller väldigt rosa/röda.
2) nr. 105 Peach Sorbet, detta är min färg. Jag har en ganska stark underton på mina egna läppar.
Men den går åt det röd/ rosa hållet. Jag är inte heller så jätte ljus.
Med detta stift förstärker jag min egna läppfärg.
3) nr. 109, passar dig som är mörk, och även dig som har en under ton som går åt det blå hållet.
Då blir det hur snyggt som helst!

OBS! Som ni ser har jag lagt upp tre bilder längst ner. På den första bilden bär jag stift (1).
Och som ni ser träder min egna läppfärg igenom, och det blir inte alls naturligt.
På andra bilden har jag stift (2), och det är min färg, den är som gjord för mig.
En nyans som skulle kunna vara min egen, bara att denna ger mina läggar energi .
På den tredje bilden bär jag stift (3). Och den är ju alldeles för mörk. Passar mig inte alls.






  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]