Dagbok 21-Dec. (sjukling i familjen)

2011-12-21 - 00:38:43

Jahaapp.. Så här ser det ut just nu hos mig. Tinez är sjuk, och behöver springa ut med jämna mellan rum.
Och jag som ser mig själv som Tinez ”mamma”, får smaka på ordet mamma.
Det verkar inte bli så mycket sömn för mig i natt. Därför sitter jag med en kopp kaffe framför TV,
och väntar på bättre tider. Har försökt att kolla på dokumentären ”Gazas tårar” på svt1.
Men det har som sagt inte varit så lätt, med en sjukling i familjen.
Som tur är så kan jag se klart den på Youtube. Denna dokumentären har skapat starka känslor,
och jag känner mig gaska illa till mods.
Jag är nog inte den enda som suttit i tårar, jag hoppas verkligen att hela Sverige sett den..


 


Kommentarer
Postat av: Kelly Svensson

vad handlar dokumentären om ?

2011-12-21 @ 16:23:34
URL: http://kellzans.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]