Graffiti på naglarna = accessoar

2011-12-11 - 20:44:51

Hej mina vänner, jag har inte haft så mycket tid för o blogga dom två senaste dagarna.
Men jag gör så gott jag kan. Inte mer eller mindre.
Så jag har fått in gaska många nyårsklänningar som söker mink inspiration.
Och jag gör dom i sin tur och ordning. Börjar med en redan imorgon.
Nu tänkte jag visa er mina naglar. Vad tycker ni om graffiti lacken?
Själv tycker jag att det kan vara ganska snyggt, men nu börjar det bli lite tjatigt.
Men jag håller trenden vid liv genom att använda graffiti lacket som en accessoar.
Jag tar en snygg färg som antingen matchar med mina kläder och sedan graffiti lacket på "vissa" naglar.
För att bryta. Då blir det mer som en accessoar. Och när det kommer till och välja märke,
så är det Isadora som gäller. Dom var först och störst!

PÅ MINA NAGLAR HAR JAG:
Graffiti från Isadora nr.811 (gold bomb) / Pris:69kr.
O.P.I  nr. L64 / Pris: 150kr.




Kommentarer
Postat av: Vanesa

vilken bra ide du kom med gumman, det där med nyårsklänningar! :) jag köpte den rosa graffiti lacket :P man tröttnar ju ganska fort, men man måste ändå ha en xD

2011-12-12 @ 10:50:29
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: Elin, Emelie & Rebecka :)

fin blogg :)

allt bra? kram! :)

2011-12-12 @ 11:39:31
URL: http://fffriendsforever.blogg.se/
Postat av: kalle

Gud vilken fin blogg du har! Och så otroligt söt du är! ;)

2011-12-12 @ 13:12:25
URL: http://kallehedin.blogg.se/
Postat av: Vanesa

Jaa jag älskar den ! Använt den massor men ändå har jag kvar :D bästa lancome :D Taack! Jag var också trött på min header :p bara att du skickar bilderna så fixar jag det :D Du ser mitt mail här va?

2011-12-12 @ 18:00:34
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: Emilie

Tycker graffitilack är snyggt ändå, även om man tröttnar snabbt. Kan va en rolig brytning från bara vanliga naglar! :)

2011-12-12 @ 22:32:39
Postat av: Linnéa

Hej! älskar din blogg!

jag undra om du skulle vara intresserad av att vara med i min jultävling (skulle vara helt awsome om du var med!)

man kan vinna en länkning ända till nyår!

2011-12-21 @ 08:12:07
URL: http://linneajohnsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]