Satsa på mörka läppar!

2011-12-06 - 23:24:40

Om jag inte är helt ute och cyklar, vågar jag säga att YSL satte trenden med mörka läppar
 för något år sedan. Men Hur snyggt var det egentligen då?
Mörka läppar i vårt Sverige land kan verka ganska mycket.
Det är något som många fått lära sig och tycka om, tror jag.
Men Jag säger bara att det är HUR SNYGGT SOM HELST!
I år tycker jag verkligen att ni ska ge det en chans.
Jag kör järnet med mörka läppar. Snyggt på ett ansikte som har råd att bära mer på ögonlocken.
Men även på det ansiktet som väljer läpparna som accessoar.
Och då menar jag, bara läppar och resten väldigt naturligt.
Jag rekommenderar att du som vill pröva budget kikar på Isadoras kollektion.
Och för er andra som vill ta det till en lyxigare nivå, kika hos Chanel.




Kommentarer
Postat av: Patience -18 & mor till Damien

visst kan det kanske vara snyggt om man kan bära upp det. Dock skulle jag aldrig falla mig in i att använda det :P Dock sminkar jag mig inte överhuvud taget så...

2011-12-06 @ 23:55:27
URL: http://mylovingbaby.blogg.se/
Postat av: Anastasia Beckman

Snyggt med mörka läppar till ett lite blekare vinterhy :)

2011-12-07 @ 08:40:44
URL: http://anastasiabeckman.devote.se
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3

Riktigt snyggt är det, men jag är för ljus för det :(

2011-12-07 @ 12:19:40
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: jasmin

håller med dig Anastasia:)blir riktigt snyggt då

2011-12-07 @ 18:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]