Människor har missförstått oss..

2011-12-18 - 21:17:07

Jag har haft min hund i 7 år, och finns inte många i denna stora värld som jag älskar lika mycket som henne.
Hon är en toppen hund, underbart snäll.
Men tyvärr så har fel hund hamnat i fel händer allt för många gånger.
Dessa hundar är terrorister och mördare för den okunniga människan.
Jag lider med dom stackars hundarna som utan något val hamnar i nollors händer.
Jag önskar verkligen att Sverige kunde göra något åt detta. Typ som körkort fast ”hundkort”.
Ofta när jag är ute o vandrar med min hund så tar andra hundägare en annan väg.
Eller så kan vi få fula blickar.. Men aja vad gör man åt det??
Hur som, min hund är det bästa som hänt mig.. och hennes 7valpar :)





  


Kommentarer
Postat av: Patience

Håller med dig till 100%. Har tidigare haft en Amstaff från Convictions kennel & han var världens underbaraste! Idag är han en tom en polishund här i skåne!

2011-12-19 @ 09:12:02
URL: http://mylovingbaby.blogg.se/
Postat av: victoria söderlund wahlström

Jag håller också med dig, jag har en tjejkompis vars kille har en pitbull och han är så gosig att jag smälter lite varje gång jag ser honom. Själv har hon en amstaff och hon är minst lika glad och gosig och älskar andra hundar och bor tillsammans med en dvärg pincher :)

2011-12-19 @ 21:23:04
URL: http://victoriasoderlund.se
Postat av: Johanna P

de e så sant,alltid när jag går med min mosters hund så blir alla rädda:( tessa ser ut som en lite stor valp och älskar alla förutom anndra större hundar men hon är jätte gosig och snäll,hon är blandras med rottwailer och schäfer och nån lite mindre ras.hon har aldrig bitit nån,kolla på min blogg hur hon ser ut,hon är jätte snäll och gosig men alla blir rädda för hon:(

2011-12-21 @ 15:20:53
URL: http://joohaannaapesamaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]