Lär känna Lumene! (del 1.primer)

2011-12-09 - 23:40:42

Jag jobbar med väldigt många olika märken, och kan säga att jag inte hittat något märke
som är bäst på allt. Men däremot har jag hittat märken som är bäst på väldigt mycket.
Lumene är ett av mina favoritmärken, när det kommer till budget.
Tycker verkligen att dom är underskattade.
Jag använder idag många utav deras produkter, o
ch tänkte presentera ett par favoriter från familjen ”LUMENE” i olika delar.
Idag blir det primer!

 


 

1. I första bilden har ni en primer för ögonmakeupen. Den är i en neutral beige ton
som jämnar ut ögonlockets egna färger. Detta är ett fantastiskt hjälpmedel
för att framhäva ögonskuggans finaste pigment, samt för hållbarhetens skull.
Med denna produkt behöver du inte oroa dig för din makeup under dagen.
Den sitter om du använt den som man ska. Pris: 109kr.

2. 
Den andra produkten är för dig som har en trött och glåmig hud.
Den ökar hudens naturliga lyster. Med hjälp av ljusreflekterande pigment i krämen
får du en jämn och klar hudton. Den skimrande persikonyansen ger din makeup en
fräsch grund och passar alla hudtyper av olika nyanser. Pris:109kr.

3. 
Den tredje produkten är en primer för dig som har en fet- och blandhy.
Denna produkt ger dig en matt yta som blir utmärkt för en jämn makeup.
Den minimerar dina porer och din hud håller sig matt och jämn under dagen.
Den har också en ny, riktigt fräsch doft måste jag säga. Pris:119kr.

4.
Sist men inte minst har vi en primer för dig som har linjer.
Även en ung och torr hud, med torrhets linjer. Denna primer ger din hud
rent ljus och med detta unika ljuset bidrar till att reducera hudens linjer.
 Den härliga transparenta, ultralätta konsistensen smälter perfekt in i hudtonen.
Pris:119kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]