Makeup till din Nyårsklänning!

2011-12-08 - 17:10:20

Nu mina kära läsare händer något riktigt roligt och originellt! Jag fixar en inspirations makeup till din nyårsklänning. Så här kommer det att gå till:
Du skickar en bild på din nyårsklänning, som jag ”får” lägga upp på min blogg.
Och så skräddarsy`r jag en makeup efter din klänning.
Om du vill så får du jätte gärna skicka med bild på ditt ansikte (som jag ej lägger upp på min blogg).
För med hjälp av denna bild kan jag använda mig utav färger som framhäver dina drag bäst!
Bilderna meljar ni till mig på
[email protected]. Så här kan det till exempel se ut..

 
 





Kommentarer
Postat av: mathilda

snyggt sminkat!

2011-12-08 @ 20:04:32
URL: http://mathilda-nextinfashion.tk
Postat av: Anastasia Beckman

Grym idé jag skickar direkt! ha en fin dag :)



P.S. Var hittade du de silver/metallica/guld klänningarna? Otroligt fina :)

2011-12-09 @ 08:31:17
URL: http://anastasiabeckman.devote.se
Postat av: jasmin

hej nataly:) På den första bilden va har du använt för smink?

jätte fin

gud vad duktig du är!!!!!!!!!

Duktig är inte ens det rätta ordet finns inga ord till din talang

2011-12-09 @ 19:45:02
Postat av: jasmin

vart ör kläningarna ifrån undrar som ovan och undrar även färgerna du har på bilden vilka färger du behöver ej skriva nr endast va det är för färger.

Är det silver med puderrosa och eyeliner?

tacksam om jag får svar denna gången eftersom mailat måpnga frågor men ej blivit besvarade på dem :)

2011-12-10 @ 15:18:07
Postat av: Nataly

Klänningarna vet jag ej vart dom är ifrån, jag har googlat nyårsklänningar.

På ögonen har jag ärger från förra året. Detta är en sminkning från 2010. kommer ej ihåg vad dem heter. Men det är en gmmaldags rosa, och en kräm vit skugga. Samt en brun kall. jag fäst vitt glitter på ögonlocket ch sen svart eyeliner. Denna makeup ska finnas längre bak i bloggen med xakta färger och hur den gjorts.

2011-12-11 @ 21:00:25
Postat av: jasmin

tack för svar

tittat men hittar den ej

2011-12-11 @ 22:45:12
Postat av: i.

Skitsnygg makeup!

2011-12-13 @ 22:56:45
URL: http://iceicebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]