Idag blir det ingen bra dag..

2011-12-10 - 07:58:59

Jag kan inte säga att jag har sovit gott. Jag är så trött, har inte sovit ett piss.
Och fruktansvärt förbannad. Det är inte alls en bra kombination, måste jag säga.
Känner verkligen att jag får en taskig kick när jag blir så arg som jag varit igår. Och det håller i sig.
Blir en helt annan människa. Men för första gången i mitt liv gillar jag typ det.
Jag är så trött på att vara så bra mot dom man ”tror” är bra.. att det kvittar!!
Hur som, nu har jag ett o annat o göra. Har inga planer på att komma hem o ruttna sen.
Nu ska jag ut med min hund, sen blir det som det blir.
HÅRDARE STRAFF FÖR DOM SOM LEKER MED ANDRAS KÄNSLOR!!
vänner, pojkvänner, flickvänner.. U NAME IT!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

håller med dig där. Har hänt mig för många gånger ..

2011-12-10 @ 09:06:27
URL: http://thiswar.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]