GRATTIS, du har vunnit!

2011-12-29 - 00:27:26

Mina kära läsare, nu har jag äntligen lottat fram en vinnare.
Och denna gång vart det ingen mindre än Jessica.
Ett stort grattis till dig, ni hittar henne HÄR!
Sedan vill jag be om ursäkt för ett sent inlägg med vinnar namnet.
Men jag har verkligen haft fullt upp.
Som vanligt har du Jessica som vinnare, till på lördag på dig att maila din adress till mig.
Har jag inte hört något ifrån dig tills dess, lottar jag fram en ny vinnare.
Jag vill också säga till er alla som följer min blogg, att en ny chans för alla kommer.
Ni kommer alla att vara vinnare av skönhetsprodukter.
Massa kärlek till er!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

såg nu att jag länkade till fel blogg!! abdolut inte meningen sorry :-(

2011-12-29 @ 17:37:24
Postat av: anastasia beckman

såg nu att jag länkade till fel blogg!! absolut inte meningen sorry :-(

2011-12-29 @ 17:39:19
URL: http://anastasiabeckman.devote.se
Postat av: Jessica

Åh tack! Jag hade missat det av någon konstig anledning! Brukar aldrig vinna så var lite chockad, men tack än en gång! Jag skickar ett mail med min adress i :)

2011-12-31 @ 12:17:04
URL: http://anderssonpaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]