För han som förtjänar det bästa!

2011-12-26 - 22:44:46

Jag som har en kille, unnar honom ofta dofter. Och genom åren har jag haft mina favoriter.
För många år sen, och då menar jag MÅNGA år sen. Va en doft som hette ROMA min favorit för herrar.
Den var helt fantastisk. Sedan fick jag tag på doften, 1 million.
Och den mina tjejer, den vet jag kan kännas lite uttjatad.
Men jag gav den till min kille innan den kom ut i Sverige.
Så jag struntar i vilket, det är min doft. Hahaha..
Men nu har jag ytterligare två dofter som toppar min lista.
Så om ni har en man eller kille i era liv, som förtjänar inget annat än det bästa.
Ta en titt på dessa två FANTASTISKA DOFTER från YSL.
Saknar ord. Bättre hittar ni inte just nu.

 

Pris: ca. 599kr/st (den som heter "LIBRE", är senast ut på marknaden.)
Har ni tänkt på hur flaskor är designade?
Om inte så ska jag förklara för er, att dessa flaskor är designade på ett väldigt attraktivt sätt.
Både för honom som ska bära doften, och för henne som ska köpa doften.
Flaskan är väldigt kvinnlig medan överdelen är mer maskulin med sina kanter.
Omedvetet lockande. Men dom lyckas, helt otroligt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]