Ett perfekt avslut!!

2011-12-08 - 13:57:10

Woow vilken underbar kväll vi hade igår. Jag kan nästa inte förklara den. Det var min bästa kväll på väldigt länge.
Jag och kollegorna hade ganska mycket pengar och äta för, så vi gick på en Etiopisk restaurang som ligger vid Rådmansgatan. Min underbara chef skulle sluta, och vi hade ett kanon avslut på dessa fantastiska år tillsammans.
 Vi åt förrätt, middag, beställde in vin flaskor och massa annat dricka.
Och man kan inte gå på Etiopisk, utan att avsluta med kaffeceremoni.
Deras kaffe är det bästa kaffet i världen. Riktigt gott! Dom skulle stänga kl. 23:00, men så underbara
som dom är fick vi sitta kvar till nästan 00:30. Vi ville inte gå hem!! Det var så himla mysigt.
Det vart både skratt och tårar. Vi hade med oss en liten antecknings bok, där alla satt och skrev sina minnen.
Vi hade massor och skriva om. Speciellt jag. Jag behövde bikta mig.
Men chefen vart så fruktansvärt glad att hon brast i tårar när hon fick sin sista gåva från oss.
Hon har verkligen varit en kanon chef, en riktig ledare. Och vi älskar henne enormt, all lycka till henne!!

 

 



 

 





Kommentarer
Postat av: Bossen

<3<3<3<3<3 världens bästa kollegor <3<3<3<3<3 saknar er redan! Nataly - så det var du med datorn?!? :p

2011-12-09 @ 10:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]