Dagen Look, lite mer pimpad

2011-12-24 - 00:00:41

Denna look, är xakt den samma som jag visat på inlägget innan.
Bara att jag har pimpat upp den med glitter och strass. Vilken skillnad va??
Här har ni hela looken i facit :

Ögonskuggor: Dom bruna tonerna är från en palett som heter,
”eyeshadow palett-10 (matt)”. Denna finns och köpa på smink & perukmakaren, på söder.
Hög kvalitet kan jag säg!!
Sedan den ljusa längst in mot näsan heter ”muffin” och är från make up store.

Maskara:
royal blue 05 i märket Isadora.
Glitter eyeliner: VD15-18 blue från Viva la diva.
Kajal penna under ögat: Brilliant blue från The body shop.
Strass: från panduro hobby. Dom säljs mixade med alla färger i en påse (olika stl finns.
Ni fäster strassen med vanligt franslim. Rekommenderar makeup stors.



 


Kommentarer
Postat av: Amanda-HobbyFotograf!

sv: :) <3

du är super duktig på sminkning!!!

2011-12-24 @ 09:57:05
URL: http://photoobymee.blogg.se/
Postat av: Zizzi

Du är begåvad! =^^=

2011-12-24 @ 20:28:32
URL: http://www.cissan.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecca Rehn

Snyggt!!!

2011-12-25 @ 19:35:21
URL: http://rebeccaarehn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]